حیدری, عباس, مقامی, حمید رضا, نیلی احمد آباد, محمد رضا, زمانپور, عنایت اله, زارعی زوارکی, اسماعیل. (1404). اثربخشی الگوی سنجش برخط مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی بر ارتقاء کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه اول. , (), -. doi: 10.22034/trj.2025.144096.2207
عباس حیدری; حمید رضا مقامی; محمد رضا نیلی احمد آباد; عنایت اله زمانپور; اسماعیل زارعی زوارکی. "اثربخشی الگوی سنجش برخط مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی بر ارتقاء کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه اول". , , , 1404, -. doi: 10.22034/trj.2025.144096.2207
حیدری, عباس, مقامی, حمید رضا, نیلی احمد آباد, محمد رضا, زمانپور, عنایت اله, زارعی زوارکی, اسماعیل. (1404). 'اثربخشی الگوی سنجش برخط مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی بر ارتقاء کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه اول', , (), pp. -. doi: 10.22034/trj.2025.144096.2207
حیدری, عباس, مقامی, حمید رضا, نیلی احمد آباد, محمد رضا, زمانپور, عنایت اله, زارعی زوارکی, اسماعیل. اثربخشی الگوی سنجش برخط مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی بر ارتقاء کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه اول. , 1404; (): -. doi: 10.22034/trj.2025.144096.2207


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب