عبدالملکی, مهدی, کلینی ممقانی, ناصر. (1404). یادگیری به مثابه تجربه: بازاندیشی در برنامه‌درسی اوان کودکی با راهبرد فلسفه باوهاوس. , 13(3), 1-33. doi: 10.22034/trj.2025.143691.2179
مهدی عبدالملکی; ناصر کلینی ممقانی. "یادگیری به مثابه تجربه: بازاندیشی در برنامه‌درسی اوان کودکی با راهبرد فلسفه باوهاوس". , 13, 3, 1404, 1-33. doi: 10.22034/trj.2025.143691.2179
عبدالملکی, مهدی, کلینی ممقانی, ناصر. (1404). 'یادگیری به مثابه تجربه: بازاندیشی در برنامه‌درسی اوان کودکی با راهبرد فلسفه باوهاوس', , 13(3), pp. 1-33. doi: 10.22034/trj.2025.143691.2179
عبدالملکی, مهدی, کلینی ممقانی, ناصر. یادگیری به مثابه تجربه: بازاندیشی در برنامه‌درسی اوان کودکی با راهبرد فلسفه باوهاوس. , 1404; 13(3): 1-33. doi: 10.22034/trj.2025.143691.2179


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب