عبدالملکی, مهدی, کلینی ممقانی, ناصر. (1404). یادگیری به مثابه تجربه: بازاندیشی در برنامه‌درسی اوان کودکی با راهبرد فلسفه باوهاوس. , (), -. doi: 10.22034/trj.2025.143691.2179
مهدی عبدالملکی; ناصر کلینی ممقانی. "یادگیری به مثابه تجربه: بازاندیشی در برنامه‌درسی اوان کودکی با راهبرد فلسفه باوهاوس". , , , 1404, -. doi: 10.22034/trj.2025.143691.2179
عبدالملکی, مهدی, کلینی ممقانی, ناصر. (1404). 'یادگیری به مثابه تجربه: بازاندیشی در برنامه‌درسی اوان کودکی با راهبرد فلسفه باوهاوس', , (), pp. -. doi: 10.22034/trj.2025.143691.2179
عبدالملکی, مهدی, کلینی ممقانی, ناصر. یادگیری به مثابه تجربه: بازاندیشی در برنامه‌درسی اوان کودکی با راهبرد فلسفه باوهاوس. , 1404; (): -. doi: 10.22034/trj.2025.143691.2179


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب