زارع, جمال. (1404). مدل‌یابی تأثیر تجربه مشتری تماشاگران ورزش‌های الکترونیک بر قصد خرید برندهای حامی با نقش میانجی هویت‌یابی اجتماعی. , (), -. doi: 10.22034/sms.2025.144473.1532
جمال زارع. "مدل‌یابی تأثیر تجربه مشتری تماشاگران ورزش‌های الکترونیک بر قصد خرید برندهای حامی با نقش میانجی هویت‌یابی اجتماعی". , , , 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.144473.1532
زارع, جمال. (1404). 'مدل‌یابی تأثیر تجربه مشتری تماشاگران ورزش‌های الکترونیک بر قصد خرید برندهای حامی با نقش میانجی هویت‌یابی اجتماعی', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.144473.1532
زارع, جمال. مدل‌یابی تأثیر تجربه مشتری تماشاگران ورزش‌های الکترونیک بر قصد خرید برندهای حامی با نقش میانجی هویت‌یابی اجتماعی. , 1404; (): -. doi: 10.22034/sms.2025.144473.1532


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب