کتبی, فرشته. (1404). تاثیر تعامل مشتری بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی با تاکید بر اعتماد برند و هویت برند. , (), -. doi: 10.22034/sms.2025.144673.1539
فرشته کتبی. "تاثیر تعامل مشتری بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی با تاکید بر اعتماد برند و هویت برند". , , , 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.144673.1539
کتبی, فرشته. (1404). 'تاثیر تعامل مشتری بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی با تاکید بر اعتماد برند و هویت برند', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.144673.1539
کتبی, فرشته. تاثیر تعامل مشتری بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی با تاکید بر اعتماد برند و هویت برند. , 1404; (): -. doi: 10.22034/sms.2025.144673.1539


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب