آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات645
تعداد مشاهده مقاله763,051
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,435,280
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. (1393). ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان). مجله معنا و نشانه, 2(2), 5-23.
علی صنایعی; فهیمه زارع. "ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)". مجله معنا و نشانه, 2, 2, 1393, 5-23.
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. (1393). 'ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)', مجله معنا و نشانه, 2(2), pp. 5-23.
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان). مجله معنا و نشانه, 1393; 2(2): 5-23.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.