آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها97
تعداد مقالات801
تعداد مشاهده مقاله864,824
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,651,796
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. (1393). ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان). مجله معنا و نشانه, 2(2), 5-23.
علی صنایعی; فهیمه زارع. "ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)". مجله معنا و نشانه, 2, 2, 1393, 5-23.
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. (1393). 'ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)', مجله معنا و نشانه, 2(2), pp. 5-23.
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان). مجله معنا و نشانه, 1393; 2(2): 5-23.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.