صنایعی, علی, زارع, فهیمه. (1393). ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان). دو فصلنامه نشانه و معنا, 2(2), 5-23.
علی صنایعی; فهیمه زارع. "ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 2, 2, 1393, 5-23.
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. (1393). 'ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 2(2), pp. 5-23.
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1393; 2(2): 5-23.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.