آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها95
تعداد مقالات791
تعداد مشاهده مقاله837,972
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,592,002
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. (1393). ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان). مجله معنا و نشانه, 2(2), 5-23.
علی صنایعی; فهیمه زارع. "ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)". مجله معنا و نشانه, 2, 2, 1393, 5-23.
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. (1393). 'ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)', مجله معنا و نشانه, 2(2), pp. 5-23.
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان). مجله معنا و نشانه, 1393; 2(2): 5-23.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.