آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها83
تعداد مقالات644
تعداد مشاهده مقاله753,131
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,404,206
مروتی شریف آبادی, علی, خانلری, امیر, شفق, هانی. (1393). بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران). مجله معنا و نشانه, 2(2), 61-74.
علی مروتی شریف آبادی; امیر خانلری; هانی شفق. "بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)". مجله معنا و نشانه, 2, 2, 1393, 61-74.
مروتی شریف آبادی, علی, خانلری, امیر, شفق, هانی. (1393). 'بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)', مجله معنا و نشانه, 2(2), pp. 61-74.
مروتی شریف آبادی, علی, خانلری, امیر, شفق, هانی. بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران). مجله معنا و نشانه, 1393; 2(2): 61-74.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.