آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها95
تعداد مقالات791
تعداد مشاهده مقاله838,416
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,592,959
مروتی شریف آبادی, علی, خانلری, امیر, شفق, هانی. (1393). بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران). مجله معنا و نشانه, 2(2), 61-74.
علی مروتی شریف آبادی; امیر خانلری; هانی شفق. "بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)". مجله معنا و نشانه, 2, 2, 1393, 61-74.
مروتی شریف آبادی, علی, خانلری, امیر, شفق, هانی. (1393). 'بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)', مجله معنا و نشانه, 2(2), pp. 61-74.
مروتی شریف آبادی, علی, خانلری, امیر, شفق, هانی. بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران). مجله معنا و نشانه, 1393; 2(2): 61-74.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.