مروتی شریف آبادی, علی, خانلری, امیر, شفق, هانی. (1393). بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران). , 2(2), 61-74.
علی مروتی شریف آبادی; امیر خانلری; هانی شفق. "بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)". , 2, 2, 1393, 61-74.
مروتی شریف آبادی, علی, خانلری, امیر, شفق, هانی. (1393). 'بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)', , 2(2), pp. 61-74.
مروتی شریف آبادی, علی, خانلری, امیر, شفق, هانی. بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران). , 1393; 2(2): 61-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب