حاج رحیمی, محمود. (1393). بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی. , 2(2), 89-102.
محمود حاج رحیمی. "بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی". , 2, 2, 1393, 89-102.
حاج رحیمی, محمود. (1393). 'بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی', , 2(2), pp. 89-102.
حاج رحیمی, محمود. بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی. , 1393; 2(2): 89-102.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب