حاج رحیمی, محمود. (1393). بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 2(2), 89-102.
محمود حاج رحیمی. "بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی". دو فصلنامه نشانه و معنا, 2, 2, 1393, 89-102.
حاج رحیمی, محمود. (1393). 'بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی', دو فصلنامه نشانه و معنا, 2(2), pp. 89-102.
حاج رحیمی, محمود. بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1393; 2(2): 89-102.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.