دوره و شماره: دوره 1، شماره 1، زمستان 1392، صفحه 33-49  XML

1

بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 5-15
آرمان احمدی زاد؛ منیژه حقیقی نسب؛ مهین رحیم پور

2

مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 17-31
مهران رضوانی؛ سیران مهرنیا

3

اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 33-49
میثم شیرخدایی؛ امیرحسین نوری پور؛ فاطمه شریعتی

4

بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 51-59
کریم زهره وندیان؛ فرید محمدزاده،؛ اسفندیار خسروی زاده

5

مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند)

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 61-73
شیوا یزدانفر؛ بهمن حاجی پور

6

بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 75-88
بهرام رنجبریان؛ افشین قاسمی؛ ادریس محمودی؛ سیامک رحیمی

7

بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 89-102
فریدون احمدی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.