1.

ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)

صفحه 5-23
علی صنایعی؛ فهیمه زارع

2.

رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی

صفحه 25-44
هادی ویسی؛ عرفانه غروی

3.

خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران

صفحه 45-59
مرتضی ملکی مین باشی؛ زینب کریم نیا؛ مهدی دهقانی سلطانی

4.

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)

صفحه 61-74
علی مروتی شریف آبادی؛ امیر خانلری؛ هانی شفق

5.

بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران)

صفحه 75-87
محمد موسوی جد؛ سعید اسدی؛ سیدا پوران شیروانی

6.

بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی

صفحه 89-102
محمود حاج رحیمی

7.

بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390

صفحه 103-116
محمد مولایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب