1.

بررسی تأثیر روش تدریس مشارکتی با بکارگیری تقویت فردی و گروهی بر پیشرفت یادگیری زبان انگلیسی

صفحه 5-18
رضوان حکیم زاده؛ کمال درانی؛ حسین قربانی؛ سیمین منصوبی؛ زهرا قاجارگیر

2.

تحلیل خطاهای انشایی دانش‏آموزان دوزبانه پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج

صفحه 19-32
نعمت الله عزیزی؛ محمد کهزادی

3.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه تدریس تحول‌آفرین (TTQ)

صفحه 53-63
علی رضایی شریف

4.

شناسایی رویکردهای نوین درگیر نمودن مدیران مدارس در فرایند تدریس

صفحه 65-74
ایرج نیک پی؛ سعید فرح بخش؛ ازیتا ستار

5.

تأثیر الگوهای تدریس بدیعه‌پردازی و دریافت مفهوم بر خلاقیت دانش‌آموزان پسر پایه اول متوسطه شهر همدان در سال‌تحصیلی 91-90

صفحه 75-84
علی سلگی؛ عابد مولودی؛ یدالله خرم آبادی؛ منوچهر وکیلیان؛ فاطمه سوری

6.

مبانی ارزش‌شناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی

صفحه 85-95
جلال غریبی؛ سید هاشم گلستانی؛ سید ابراهیم جعفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب