تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 309 |
تعداد مقالات | 3,026 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,669,057 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,629,599 |
1. | بررسی تأثیر روش تدریس مشارکتی با بکارگیری تقویت فردی و گروهی بر پیشرفت یادگیری زبان انگلیسی | |
صفحه 5-18 | ||
رضوان حکیم زاده؛ کمال درانی؛ حسین قربانی؛ سیمین منصوبی؛ زهرا قاجارگیر | ||
2. | تحلیل خطاهای انشایی دانشآموزان دوزبانه پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج | |
صفحه 19-32 | ||
نعمت الله عزیزی؛ محمد کهزادی | ||
3. | بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تدریس تحولآفرین (TTQ) | |
صفحه 53-63 | ||
علی رضایی شریف | ||
4. | شناسایی رویکردهای نوین درگیر نمودن مدیران مدارس در فرایند تدریس | |
صفحه 65-74 | ||
ایرج نیک پی؛ سعید فرح بخش؛ ازیتا ستار | ||
5. | تأثیر الگوهای تدریس بدیعهپردازی و دریافت مفهوم بر خلاقیت دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه شهر همدان در سالتحصیلی 91-90 | |
صفحه 75-84 | ||
علی سلگی؛ عابد مولودی؛ یدالله خرم آبادی؛ منوچهر وکیلیان؛ فاطمه سوری | ||
6. | مبانی ارزششناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی | |
صفحه 85-95 | ||
جلال غریبی؛ سید هاشم گلستانی؛ سید ابراهیم جعفری | ||