دوره و شماره: دوره 3، شماره 3، پاییز و زمستان 1395، صفحه 1-21، صفحه 1-142  XML

1

رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی)

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 1-21
امید مهدیه؛ شعیب کریمی

2

سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 22-42
مهدی نداف؛ پریسا قنبری عدیوی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی

3

تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 43-66
صابر خدری؛ بهمن باینگانی؛ مجتبی رستمی نوروزآباد

4

عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 67-88
رسول سلیمانی؛ علی مهرابی؛ ادریس محمودی؛ کامران رضایی جعفری

5

مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 89-117
محمد لگزیان؛ سعید مرتضوی؛ فاطمه بخشی

6

چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 118-142
محمد رحیم اسفیدانی؛ مسعود کیماسی؛ صلاح احمدی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.