1.

رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی)

صفحه 1-21
امید مهدیه؛ شعیب کریمی

2.

سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری

صفحه 22-42
مهدی نداف؛ پریسا قنبری عدیوی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی

3.

تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی

صفحه 43-66
صابر خدری؛ بهمن باینگانی؛ مجتبی رستمی نوروزآباد

4.

عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)

صفحه 67-88
رسول سلیمانی؛ علی مهرابی؛ ادریس محمودی؛ کامران رضایی جعفری

5.

مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی

صفحه 89-117
محمد لگزیان؛ سعید مرتضوی؛ فاطمه بخشی

6.

چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری

صفحه 118-142
محمد رحیم اسفیدانی؛ مسعود کیماسی؛ صلاح احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب