1.

مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبکهای مدیریت کلاس و سبکهای تدریس معلمان براساس برخی ویژگیهای جمعیت‌شناختی و شغلی

صفحه 1-26
تقی زوار؛ امید ویسی

2.

مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیت‌های حرفه‌ای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص

صفحه 27-46
کویستان محمدیان شریف؛ حسن غریبی؛ رامین حبیبی کلیبر

3.

تحلیلی بر ضرورت‌ها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامه‌های درسی دوره‌های دکتری تخصصی

صفحه 47-64
غلام رضا یادگارزاده؛ کوروش فتحی واچارگاه؛ محمود مهرمحمدی؛ محبوبه عارفی

4.

ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاه‌های متخصصان این حوزه در ایران

صفحه 65-91
شیرکوه محمدی؛ سید علی نقی کمال خرازی؛ محمد کاظمی فرد؛ جواد پورکریم

5.

بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی

صفحه 93-119
نورالدین سیفی؛ سامان عبادی؛ محمد احمدنژاد

6.

شیوه‌های درست و کارآمد آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی به دانشجویان در راستای کاهش آسیب‌‌های زندگی

صفحه 121-145
رضا نوروز زاده؛ زینب عظیمی

7.

تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفت‌وشنود

صفحه 147-174
صابر منصوری؛ محمد رضا نیلی احمدآبادی؛ هاشم فردانش؛ علی دلاور؛ محمد حسین امیرتیموری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب