1.

تحولات نوپدید در فرهنگ دانشگاه و فضای کلاس و تأثیر آن بر تدریس؛ تأملی در نسل‌های پنچ گانۀ دانشجو و استاد

صفحه 1-29
مقصود فراستخواه

2.

واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی

صفحه 29-54
سعید رومیانی؛ غلام رضا حاجی حسین نژاد؛ علی حسینی خواه؛ نعمت الله فاضلی

3.

تجارب اعضای هیأت علمی ‌از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی

صفحه 55-78
مهدی صالحی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محمد قهرمانی؛ محمد ابوالقاسمی

4.

اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی

صفحه 79-94
اسماعیل سلیمانی؛ فیروزه سپهریان اذر؛ علی قادری

5.

رابطه هوش‌های چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر رشته‌های علوم انسانی،ریاضی و تجربی

صفحه 95-112
صلاح الدین ابراهیمی؛ رضوان حکیم زاده؛ الهه حجازی

6.

بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روش‌های تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانش‌آموزان متقلب

صفحه 113-128
ارش شهبازیان خونیق؛ ابوالفضل فرید؛ رامین حبیبی کلیبر

7.

تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی

صفحه 129-145
یحیی صفری؛ کیوان عزیزی؛ نسرین یوسف پور؛ اسلام محمدی گلینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب