1.

تبیین ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی به‌منظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارت‌های حل مسأله دانش‌آموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط

صفحه 1-20
سمیرا ابراهیم پورکومله؛ عزت الله نادری؛ مریم سیف نراقی

2.

تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدایی

صفحه 21-46
بهزاد نوروزی چگینی؛ علی اکبر شیخی فنیقی؛ علیرضا عصاره؛ اقبال زارعی

3.

نقش اخلاق حرفه‌ای معلمان در تقویت انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان

صفحه 47-62
عباس خاکپور؛ حسین درویشی

4.

اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان

صفحه 63-78
گل افروز رمضانی؛ جمیله دلجو

5.

وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه

صفحه 79-98
سحر کیانی؛ علی عسگری؛ حسن سالاری فرد

6.

بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی

صفحه 99-128
مهدی محمدی؛ رحمت الله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده؛ ابوالفضل بختیاری؛ عبدالخالق فلاحی

7.

ارزیابی مهارت‌های تدریس کارآفرینی بر اساس مدل بوریچ: رویکرد آمیخته

صفحه 129-145
صبا اجاقی؛ نادر نادری؛ بیژن رضایی

8.

تدریس محققانه برای یادگیری عمیق( مورد خاص:تدریس مدیریت عمومی)

صفحه 169-146
علی ذکاوتی قراگوزلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب