1.

ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدف‌محور تایلر

صفحه 1-24
حجت اله الماسی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی؛ علی دلاور

2.

تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی

صفحه 25-46
سلیمان یحیی زاده جلودار؛ سید حسن طالبی

3.

تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم

صفحه 47-64
حسین زنگنه؛ حجت اله خدامرادی

4.

شناسایی موانع موجود برای اجرای درس‌پژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته)

صفحه 65-86
اسماعیل سلیمانی؛ حسن احمدی

5.

ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته ‏های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده‏ گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی

صفحه 87-106
محبوبه السادات کدخدایی؛ مهناز اخوان تفتی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ پروین احمدی؛ غلام حسین رضایت

6.

میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارت‌های موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا

صفحه 107-126
سهیلا جلیلیان؛ احسان عظیم پور؛ شراره محمدی؛ رضا محمدزاده

7.

واکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درس‌پژوهی

صفحه 127-148
آزاده فرزان پور؛ فایزه ناطقی؛ محمد سیفی

8.

ملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی

صفحه 149-172
علی ذکاوتی قراگزلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب