دوره و شماره: دوره 5، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 51-68، صفحه 1-134  XML

1

آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان

تدریس پژوهی
صفحه 1-16
کتایون حمیدی زاده؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ گلنار مهران

2

بررسی ظرف ذهنی دانش‎آموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس

تدریس پژوهی
صفحه 17-33
صادق زارع صفت؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور

3

چالش های به‌کارگیری یادگیری مشارکتی در تدریس دانشگاهی

تدریس پژوهی
صفحه 35-50
عظیمه سادات خاکباز

4

عوامل فرایندی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی

تدریس پژوهی
صفحه 51-68
حسن جعفری؛ محمود ابوالقاسمی؛ محمد قهرمانی؛ اباصلت خراسانی

5

مطالعه اثر آموزش و تدریس به‌صورت ترکیبی بر یادگیری دانش‌آموزان؛ مطالعه موردی رشته‌های فنی و حرفه‌ای

تدریس پژوهی
صفحه 69-81
حسنعلی رجبی؛ بهمن زندی؛ احسان اکرادی؛ محسن شاکری

6

واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل

تدریس پژوهی
صفحه 83-107
آسیه آل مراد؛ هاشم فردانش؛ محمود مهرمحمدی؛ ابراهیم طلایی

7

واکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگی‌ها و پویایی‌های تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللی‌شدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی

تدریس پژوهی
صفحه 109-133
قاسم سلیمی؛ مهدی محمدی؛ زینب نثار


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.