دوره و شماره: دوره 6، شماره 1، بهار 1397، صفحه 99-119، صفحه 1-142  XML

1

ارزیابی جو سازمانی دانشگاه، کیفیت تجارب یادگیری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان (برگزیدگان نخبه آزمون‌های سراسری و المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور)

تدریس پژوهی
صفحه 1-23
محبوبه عارفی؛ رضا محمدی؛ اکبر خرسندی یامچی

2

بررسی اصول طراحی راهبردهای ارزشیابی مطلوب در میان دانش آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان: یک مطالعه ترکیبی

تدریس پژوهی
صفحه 25-41
مهدی ابوالقاسمی؛ حسین زین علی پور؛ علی اکبر شیخی؛ علیرضا عصاره

3

بررسی پیش‌بینی موفقیت مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان در آزمون ارزیابی صلاحیت معلمی (اصلح) با استفاده از کدگذاری متغیرهای طبقه‌ای

تدریس پژوهی
صفحه 43-57
حسن مشکاتی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ اصغر مینایی؛ غلامرضا کیانی

4

بهبود درک دانش آموزان از چگونگی تفریق عددهای مخلوط (تجربه مبتنی بر درس پژوهی)

تدریس پژوهی
صفحه 59-78
نیلوفر فرج پور؛ هادی پورشافعی

5

تبیین شیوه‏ ها و فنون یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامه‏ درسی زبان ‏آموزی دوره ابتدایی مناطق دوزبانه از دیدگاه معلمان

تدریس پژوهی
صفحه 79-98
احمد عربی؛ اصغر سلطانی

6

رابطه شایستگی های مدرسان با تجارب دوره و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

تدریس پژوهی
صفحه 99-119
جعفر ترک زاده؛ رحمت الله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ ولی احمد کرماج

7

ساخت و آزمون نرم افزار هندسۀ پویا مبتنی بر مهارتهای فضایی و مقایسۀ اثربخشی آن با اُریگامی بر تجسم فضایی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایۀ ششم ابتدایی

تدریس پژوهی
صفحه 121-142
زهره رباط سرپوشی؛ حسن اسدزاده؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور

8

شیوه‌های تدریس معلمان با تأکید بر مهارت‌های تفکرانتقادی

تدریس پژوهی
صفحه 143-163
حسین کریمیان

9

فراتحلیل بررسی کیفیت تدریس معلمان

تدریس پژوهی
صفحه 144-161
علی خالقی خواه؛ حبیبه نجفی؛ عادل زاهد بابلان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.