1.

طراحی الگوی برنامه‌درسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران

صفحه 1-23
سید رمضان عقیلی؛ جمیله علم الهدی؛ کوروش فتحی واجارگاه

2.

اصولِ اخلاقِ آموزگاری: بازاندیشیِ پیش‌روایت‌های زیست اخلاقیِ فراتر از دبستان

صفحه 24-45
سمیه اسدی؛ کیوان بلندهمتان

3.

ارزشیابی سطح دانش و نگرش ‌معلمان مدارس در ارتباط با پژوهش تربیتی

صفحه 46-65
علی نوری؛ هدایت الله اعتمادی زاده

4.

طراحی الگوی عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری به محیط کار بر اساس نظریه داده بنیاد

صفحه 66-85
فتانه خاکره؛ فرامرز ملکیان؛ بهمن سعیدی پور؛ الهام کاویانی

5.

طراحی و اعتبار یابی مدل آموزش از راه دور پروژه محور با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی

صفحه 86-105
عبدالرحیم جهان آرا؛ محمدرضا سرمدی؛ زهره اسمعیلی؛ فروزان ضرابیان

6.

رهبری برنامه درسی، راهکاری مؤثر در تغییر و اجرای پویای برنامه های درسی

صفحه 106-126
بابک سلمانی؛ حسن ملکی؛ عباس عباس‌پور؛ رضوان حکیم زاده؛ محمد حسن امیرتیموری

7.

نقش پایستگی‎ آموزشی، مکان کنترل و هیجانات تحصیلی در پیش‎بینی تاب آوری تحصیلی

صفحه 127-144
مهدی یوسف وند؛ عزت اله قدم پور؛ مسعود صادقی؛ سیمین غلامرضایی

8.

پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس سبک‌های دلبستگی، خود-متمایزسازی و سبک زندگی ارتقا بخش سلامت

صفحه 145-165
وفا مصطفی؛ هاجر فلاح زاده؛ هادی میرزاپور

9.

طراحی دوره آموزشی رفتار مصرف آب مبتنی بر روش یادگیری معکوس(پژوهش کیفی)

صفحه 166-188
ندا رجاییان؛ نرگس کشتی ارای؛ محمد علی نادی

10.

مدرسه در خانه، حلقه مفقوده در نظام آموزشی ایران

صفحه 189-208
بهاره ُسلیمانی؛ مجید علی عسگری؛ علی حسینی خواه؛ محمد عطاران

11.

طراحی الگوی تلفیقی برنامة درسی دورة متوسطة اول و اعتبارسنجی آن از منظر متخصصان برنامة درسی و دبیران ذیربط

صفحه 209-237
جمال مرادپور؛ عزت‌الله نادری؛ مریم سیف نراقی؛ علیرضا عصاره

12.

نقش خانواده، مدرسه و رسانه در پیشگیری از وقوع جرم با تأکید بر معیارهای بین‌المللی حاکم بر تعهد دولت‌ها در آموزش افراد

صفحه 238-258
شهرام محمدی؛ طیبه بیژنی میرزا؛ مهدی حاتمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب