1.

بررسی مقایسه ای تدریس بر اساس شیوه ی نوشتاری پیوسته تاملینسون و شیوه ی ژانر پروسه بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی

صفحه 1-22
حبیب سلیمانی؛ نوشین خردمند

2.

شناسائی و اکتشاف عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: مطالعه ای با رویکرد آمیخته

صفحه 23-38
علی اکبر امین بیدختی؛ محمود نجفی؛ فرهاد شریعتی

3.

بررسی جامعه شناختی پدیده رمزگردانی دو زبانه های کردی کلهری- فارسی در دانش آموزان

صفحه 39-63
کیوان عزیزی؛ اکبر عزیزی فر؛ حبیب گوهری؛ شهرام ولیدی

4.

تبیین ابعاد صلاحیت‌های تدریس دبیران برگزیده دوره دوم متوسطه شهر همدان

صفحه 64-82
فرهاد سراجی؛ حمزه پریدار؛ عظیمه سادات خاکباز

5.

تأثیرتدریس واژگان زبان انگلیسی با کارتون آموزشی به همراه ترجمه بینازبانی شفاهی بر میزان فراگیری زبان آموزان ایرانی

صفحه 83-94
رسول مرادی جز؛ سعید کتابی؛ منصور توکلی

6.

واکاوی و تبیین تربیت معنوی و نگاهی اجمالی به عناصر برنامه درسی در آن ساحت

صفحه 95-122
علی حسینی خواه

7.

بررسی و تحلیل اهداف تعلیم و تربیت عشایر با تکیه بر دیدگاه‌های تربیتی بهمن بیگی: تحلیل محتوای کیفی

صفحه 123-146
اسدالله عباسی

8.

شناسایی و اعتباریابی شاخص‌های توسعه‌یافتگی آموزشی دانشگاه‌های دولتی

صفحه 147-174
مهدی آندش؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ حمیدرضا آراسته؛ حسن رضا زین آبادی

9.

بررسی رابطه یادگیری مشارکتی و انفرادی با میزان مهارتهای اجتماعی دانش آموزان رشته علوم انسانی

صفحه 175-190
بتول فقیه آرام؛ رضا فتحی

10.

نقش عوامل فردی، ساختاری و فراساختاری در پیش بینی "دانشگاه گریزی" مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا

صفحه 191-205
عباس خاکپور؛ هدایت الله اعتمادی زاده؛ مرضیه محمدیان

11.

مقایسه مؤلفه‌های تدریس اثربخش اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو از دیدگاه دانشجویان دانشگاه مازندران

صفحه 206-217
رضا میرعرب رضی؛ محسن حاجی تبار؛ فاطمه جعفری

12.

بررسی تناسب محتوا و شیوه‏های آموزش حسابداری (کارشناسی ارشد) با مهارت‏های مورد نیاز بازارکار: از دیدگاه دانشجویان، اساتید دانشگاه و اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران

صفحه 218-233
رضا جامعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب