1.

نقش دانش، نگرش و مهارت دبیران دوره متوسطه در بکارگیری فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی- یاد گیری

صفحه 1-20
موسی پیری؛ شهلا بابایی؛ مریم مهدیپور

2.

اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر شیوه های حل مساله در دانشجویان

صفحه 21-36
فاطمه احمدبیگی؛ قدسی احقر؛ محسن ایمانی نائینی

3.

اثربخشی تدریس مبتنی بر ساختن گرایی اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی، تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی

صفحه 37-53
بتول قائدی؛ عباس قلتاش؛ سید احمد هاشمی؛ علی اصغر ماشینچی

4.

پدیدارشناسی تجارب معلمان راهنمای کارورزی از طرح جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان تبریز

صفحه 54-69
وحیده جعفریان؛ فیروز محمودی

5.

بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر محتوای الکترونیکی طنزمحور بر انگیزش و اضطراب ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی

صفحه 70-88
محمدعلی رستمی نژاد؛ علی اکبر عجم؛ حسن ضابط

6.

بررسی زمینه‌ها و عوامل خلاقیت در تدریس معلمان خلاق در مدارس روستایی

صفحه 88-114
نعمت اله عزیزی؛ کیوان بلندهمتان؛ پیمان ساعدی

7.

ارزیابی اثربخشی دوره آموزشی «تربیت منش هنرجویان فنی حرفه ای» دوره متوسطه بر اساس مدل کرک پاتریک

صفحه 115-140
یعقوب محمودی حکمت؛ محبوبه عارفی؛ کورش فتحی واجارگاه

8.

نقش یک دوره ی نگارش انگلیسی وبلاگ محور در ارتقای استقلال یادگیری فراگیران

صفحه 141-160
محمد احمدنژاد؛ جلیل فتحی

9.

طراحی الگوی دانش محتوایی،پداکوژیکی و فناوری معلمان علوم تجربی متوسطه ی اول استان کردستان

صفحه 161-188
پروین آفتابی؛ مجید علی عسگری؛ مصطفی قادری

10.

سنجش روابط علی بین ادراک دانشجویان ازکیفیت تدریس اعضای هیئت‌علمی و خودراهبری یادگیری آنان به روش مدل یابی معادلات ساختاری

صفحه 189-212
سید هدایت اله داورپناه؛ رضا هویدا؛ یاسر صیادی

11.

تدوین و آزمون مدل خودناتوان سازی تحصیلی

صفحه 213-226
حسام احمدیان؛ فضل الله میردریکوند؛ عزت اله قدم پور

12.

ارائه مدلی جهت ارتقای کیفیت تدریس حرفه ای اساتید دانشگاه فرهنگیان

صفحه 227-249
مریم صالحی زاده؛ نادرقلی قورچیان؛ امیر حسین محمد داودی؛ حسن قلاوندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب