1.

تدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازنده‌گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه

صفحه 28-1
جمیله فخاریان؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ مجید ضرغام حاجبی؛ حسین محققی

2.

رابطه باورهای معرفت‌شناختی و فلسفه‌های آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان

صفحه 51-29
فرامرز محمدی پویا؛ سهراب محمدی پویا؛ احمد زارعی؛ مهدیه خسروی

3.

تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان با استفاده از داستانهای بومی در رشد اخلاقی دانش آموزان ابتدایی

صفحه 68-53
انور نویدیان؛ شهرام واحدی؛ اسکندر فتحی آذر؛ رحیم بدری گرگری

4.

اثر تکنیک های نگارش در پیشرفت مهارت انشانویسی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی

صفحه 89-69
مریم کیان

5.

شناسایی موانع زیرساختی و مدیریتی بکارگیری آموزش الکترونیکی در آموزش منابع انسانی

صفحه 116-91
غلامرضا شمس؛ فرزانه تاری؛ مرتضی رضایی زاده

6.

نقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو)

صفحه 139-117
بابک مطیعی؛ فاطمه مهدیزاده سراج؛ قادر بایزیدی

7.

بررسی رابطۀ دانش مدیریت کلاس درس و خستگی عاطفی با نقش تعدیل گری خلاقیت

صفحه 157-141
رضا میرعرب رضی؛ مصطفی عزیزی شمامی؛ فرخنده گرایلی

8.

الگوی چرخه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه و توانمندیهای مورد نیاز آنان در هر مرحله

صفحه 179-159
بتول جمالی زواره؛ احمدرضا نصر اصفهانی؛ محمدرضا نیلی

9.

اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمال‌کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش‌آموزان

صفحه 208-181
احمد امانی؛ امید عیسی نژاد؛ سمیرا پشاآبادی

10.

ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش‏آموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی

صفحه 226-209
محسن حاجی تبار فیروزجایی

11.

بررسی تاثیر جو مدرسه بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری سبک مدیریت کلاسی

صفحه 242-227
سعید فرح بخش؛ مسلم قبادیان؛ مریم فرح بخش؛ راضیه قنبری

12.

مدل بومی ارتقای آگاهی و نگرش معلمان استان کردستان نسبت به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

صفحه 264-243
طالب محمدی؛ رفیق حسنی؛ مجید محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب