1.

تأثیر ویژگی های وب سایت فروشگاههای مجازی بر ارزش ویژه برند فروشگاه (مورد مطالعه: دیجی‌کالا)

صفحه 1-19
سید نجم الدین موسوی؛ ابوالفضل علیزاده

2.

اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)

صفحه 21-35
نوشین بنار؛ حسین براخاص؛ فرزانه کریمخان؛ محمد مرادی

3.

تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند

صفحه 37-59
حمید خدادادحسینی؛ نیلوفر سمیعی؛ پرویز احمدی

4.

تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران)

صفحه 61-79
ملیکا سادات شیرازی؛ مصطفی قاضی زاده

5.

رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی)

صفحه 81-99
امید مهدیه؛ چیمن سلیمانی

6.

تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 101-122
سید حسام وقفی؛ نورالله سربازی؛ علی فیاض؛ سامیران خواجه زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب