1.

سخن سردبیر

صفحه 1-1

2.

ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی

صفحه 1-23
حسین رحمان سرشت؛ رویا شاکری؛ سوران مولائی

3.

تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی

صفحه 24-45
محمد جواد ارشادی؛ زهرا مقدم

4.

طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته

صفحه 46-67
مونا جامی پور؛ محمد طالاری؛ مهناز بهادری

5.

الگوی علی منافع تجارت الکترونیک برای خریدار/ مصرف‌کننده

صفحه 68-89
منصور صادقی مال امیری

6.

عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو)

صفحه 90-111
محمود حسن زاده؛ سید حمید خدادادحسینی؛ پرویز احمدی

7.

بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران

صفحه 112-133
مسعود دارابی؛ نسرین عزیزیان کهن؛ مهرداد محرم زاده

8.

اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی

صفحه 134-148
سعید میر؛ علی رشیدپور

9.

نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان

صفحه 149-173
مرتضی سلطانی؛ اسدالله کردنائیج؛ حمید ایوبی یزدی

10.

تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM

صفحه 174-198
حامد عرب احمدی؛ سیدعبدالله حیدریه؛ یونس وکیل الرعایا

11.

بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده

صفحه 199-218
حمیدرضا الماسی تبار؛ فرشید نمامیان

12.

تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف)

صفحه 219-247
الهه دلیر؛ مریم قاسمی

13.

طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون

صفحه 248-269
هوشیار صالحی؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین قره بیگلو؛ حسین بوداقی خواجه نوبر

14.

مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند

صفحه 270-296
ماندانا یوسفی؛ سیمون آیوازیان؛ ایمان رئیسی؛ جمال الدین سهیلی؛ کمال رهبری منش

15.

طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی

صفحه 297-332
غلامحسین خورشیدی؛ بهمن حاجی پور؛ مهدی جعفرزاده کناری

16.

ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 333-352
محمد نظریان؛ حسین وظیفه دوست؛ کامبیز حیدرزاده؛ کریم حمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب