1.

Provides a high-performance model of school management performance based on the three-pronged model

صفحه 28-1
رشید احمدرش؛ شوبو عبدالملکی

2.

Presenting Talent Management Model in Tehran City Schools: A Qualitative Study

صفحه 50-29
غلامرضا عزیزی؛ میترا عزتی؛ امیرحسین محمدداودی

3.

identify barriers to entrepreneurship education in Kermanshah schools

صفحه 66-51
بیژن رضایی؛ نادر نادری؛ مریم صفری بابازیدی

4.

Localization Branding of Training and Social Personal Entrepreneurship for Model Presentation ( A Case Study: Educational Department Mazandaran Province).

صفحه 94-67
میترا ناصری آالشتی؛ فاطمه هاشم نژاد آبرسی؛ سعید صفاریان همدانی

5.

Explaining the school management based on scientific metaphor or personal experience? A case study on the management approach of successful school principals

صفحه 126-95
شیرکوه محمدی

6.

Predicting Social Undermining based on Teachers'''' Perceptions of Different Types of Organizational Culture in Schools

صفحه 148-127
معصومه محترم؛ سمیرا زمانی

7.

Perception of lived experiences of elementary school teachers from successful school principals in crisis situations

صفحه 173-149
یاسر صیادی؛ حبیب سلیمانی

8.

develop and validate the empowering model of managers in technical and vocational schools: A Mixed Method Study

صفحه 197-174
اکرم درتاج؛ عباس عباس پور؛ علی دلاور؛ حسین عبدالهی

9.

Factor Structure Analysis of Power of Response to Environment Scale in Public Schools of Shiraz

صفحه 214-198
جعفر ترک زاده؛ زهرا نجفی

10.

The Role of Managers’ Spiritual leadership in Teachers’ Work Engagement with Mediation of Social Capital

صفحه 238-215
سیروس قنبری؛ فرزانه سلطانقلی

11.

A phenomenological Analysis of the Principals and Teachers Perceptions and Experiences of the School Management Excellence Program in Sanandaj Secondary Schools

صفحه 275-238
نعمت اله عزیزی؛ هوشیار فتحی؛ سیده زهرا حسینی

12.

Using Phenomenological analysis to represent the factors of some principals to Exploit Subordinates in school

صفحه 302-276
سیده محبوبه سیدعلیان؛ کیوان صالحی

13.

Exploring the key features of Governmentality in schools

صفحه 335-303
مهدیه دژبرد؛ رضوان حسین‌قلی‌زاده؛ محمدرضا آهنچیان

14.

Evaluating the effectiveness of in-service training courses for teachers of primary school Based on the Kirk patrick's model

صفحه 399-371
رضا محمدی؛ اکبر خرسندی یامچی؛ منیژه اینانلو

15.

The Role of Talent Management on Organizational Agility of schools through Organizational Learning Mediation

صفحه 418-400
محمدرضا اردلان؛ مریم قادری شیخی آبادی

16.

Appropriate strategies for increasing the linkage between home, school and Community; Utilization of global experiences

صفحه 438-419
سعید باقری؛ علی همتی عفیف؛ مهدی نادری نسب

17.

Study of Educational administration Developments: A Qualitative Study

صفحه 458-439
حمیده پاکدامن ساران؛ فرنوش اعلامی؛ محمد قهرمانی

18.

Designing a Pattern of Social Deprivation Factors for School Students in Western Iran

صفحه 219-235
حمیده ژیان باقری؛ محمد خوجیف

19.

Design of process model for developing educational leader’s skills: a Qualitative Research

صفحه 508-484
حامد رنجبر؛ نادر سلیمانی؛ حمید شفیع‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب