1.

Designing a Desirable Authentic Leadership Model for Principals

صفحه 27-1
محمدرضا عباس‌پور؛ احمد اکبری؛ مهدی زیرک؛ حسین مؤمنی مهمویی

2.

Classroom Management as an Image of School Management: Predicting Academic buoyancy and Educational Performance Students

صفحه 49-28
محسن حاجی‌تبار فیروزجایی

3.

Effective factors in Evaluation of the Performance of School Principals: A Meta-synthesis

صفحه 72-50
فرشته قائمی؛ سید محمد میرکمالی؛ رضا رستمی؛ کیوان صالحی

4.

Representation of School Principals Experiences of Success and Failure

صفحه 91-73
توران رستمی هفشجانی؛ محبوبه سادات فدوی؛ زهرا یوسفی

5.

School-Based Management: Obstacles and Solutions, a Phenomenological Study

صفحه 105-92
مهدی صالحی؛ زانیار بازگیر؛ عادل ازکات

6.

Designing and validating a model for assessing the personal excellence of school teachers

صفحه 132-106
میثم قویدل باجگیران؛ مسلم چرابین؛ الهام فریبرزی؛ احمد اکبری

7.

The relationship between Ethical Leadership with teachers’ organizational citizenship behavior: mediating role of teachers' social capital

صفحه 159-133
محمدرضا اردلان؛ جمال عبدالملکی؛ نسرین حیدری سورشجانی

8.

Presenting an Adequacy Based Model For Elementary School Principals

صفحه 181-160
ساناز حاج‌حسنی؛ فردین باتمانی؛ سهیلا حسین‌پور

9.

The effect of job embeddedness on organizational citizenship behavior and job performance (study case: Secondary School Teachers in Najaf Abad)

صفحه 199-182
مریم عباسی؛ حمید رحیمی

10.

Phenomenology of the Iranian Invisible School as a New Field of Study in Discipline of Educational Management

صفحه 218-200
محمدرضا کرباسچی؛ علی خلخالی؛ زهره شکیبایی

11.

An Appropriate Model for Reducing Educational Inequality in Tehran Elementary Schools

صفحه 243-219
مسلم پیری زمانه؛ عباس عباس پور؛ سعید غیاثی ندوشن؛ علی خورسندی طاسکوه؛ صمد برزوئیان

12.

Designing a Model to Organizational Indifference for Secondary school teachers in Tehran

صفحه 267-244
معصومه منصوری‌کیا؛ حمید شفیع‌زاده؛ نادر سلیمانی

13.

Designing a model for developing and maintaining talent in the organization: Qualitative research in education

صفحه 296-268
حسین خنیفر؛ صلاح‌الدین ابراهیمی؛ بهمن غلامی

14.

The impact of school organizational structure on the incidence of innovative teacher activities by mediating the role of quality of work life (case study: malekshahi primary schools)

صفحه 317-297
محمدرضا پراز؛ رضا حیدری فرد

15.

Identifying the drivers and key factors affecting the professional development of school principals in the 2025 horizon with a Futures Study approach

صفحه 340-318
امیر یوسفی؛ صادق ملکی آوارسین؛ بهنام طالبی

16.

The Relationship between knowledge leadership and organizational silence with the mediating role of team reception of school managers

صفحه 361-341
مرضیه نیازآذری

17.

Educational environment of public and non-governmental secondary schools in Karaj: Comparison of opinions and standards

صفحه 383-362
فاطمه زالی؛ محمدرضا کرامتی؛ جواد پورکریمی

18.

Social responsibility a way to effectively schools

صفحه 403-384
سید جمال بارخدا؛ سیده پرستو احمدحیدری

19.

The Effect of Principals' distributed leadership on Job engagement and Self- efficacy of teachers With Mediation of organizational-based self-esteem

صفحه 425-404
سعید فرح‌بخش؛ مسلم قبادیان؛ سمانه رسولی

20.

Representation of the scientific structure of the field of educational administration based on the lived experience of faculty members

صفحه 450-426
معصومه پارسا؛ محمدرضا آهنچیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب