1.

سخن سردبیر


2.

نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان)

صفحه 1-21
عابدین پویا؛ منصور ایراندوست؛ هیرش سلطان پناه

3.

تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

صفحه 22-46
منیژه حقیقی نسب؛ پری احدی؛ الهام حقدادی

4.

بررسی راهبردهای رشد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط زنان ایرانی

صفحه 47-71
شهلا سالونه؛ پرویز ساکتی؛ کتایون پور مهدی

5.

رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)

صفحه 72-88
مژگان خدامرادپور؛ مهرداد محرم زاده؛ مظفر یکتایار

6.

بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد

صفحه 89-104
مختار رنجبر؛ آرمان احمدی زاد

7.

طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران

صفحه 105-129
زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خدادحسینی؛ فرشته منصوری موید

8.

تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد

صفحه 130-144
رضا بیگ مرادی؛ علیرضا روستا؛ اسفندیار دشمن زیاری

9.

ارائه مدلی مفهومی از شاخص‌های کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی

صفحه 145-159
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری

10.

بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها

صفحه 160-182
سید محسن موسوی؛ سید فتح اله امیری عقدایی

11.

نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر)

صفحه 183-201
اسفندیار محمدی؛ محمد رضا رخیده؛ احمد خمش آیا؛ فریدون فدایی

12.

شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانک‌های کشور

صفحه 202-216
رضا جامعی؛ نیلوفر محمدی کلاره

13.

توسعه مدل رفتار مصرف‌کننده در بیمه‌های زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد"

صفحه 217-244
حسینعلی بختیار نصرآبادی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید ابوالقاسم میرا؛ ابوعلی ودادهیر

14.

ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران

صفحه 245-276
ابوالفضل پاکاری؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی؛ مریم خلیلی

15.

تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند

صفحه 277-299
حسین رحیمی کلور؛ زهرا کاظمی؛ الله یار بیگی فیروزی

16.

تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی

صفحه 300-322
بهنام شاهنگیان؛ محمدعلی عبدالوند؛ هاشم نیکومرام؛ محسن خون سیاوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب