1.

ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402
شبنم ملکیان؛ هرمز مهرانی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علی پور درویشی

2.

طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 48-73
فرناز بدیعی؛ هرمز مهرانی؛ حسین دیده خانی؛ روح اله سمیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب