1.

تحلیل رفتار مشتریان با رویکرد اندازه‌گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب‌سایت

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 22-37
مسعود کیماسی؛ مژده خوشنویس

2.

چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری

دوره 3، شماره 3، دی 1395، صفحه 118-142
محمد رحیم اسفیدانی؛ مسعود کیماسی؛ صلاح احمدی

3.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده

دوره 5، شماره 2، بهمن 1397، صفحه 83-110
حامد بزرگ خو؛ مسعود کیماسی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محمدصالح ترکستانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب