1.

ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدف‌محور تایلر

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-24
حجت اله الماسی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی؛ علی دلاور

2.

بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 23-37
رسول پورمند؛ داریوش نوروزی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب