1.

تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 37-59
حمید خدادادحسینی؛ نیلوفر سمیعی؛ پرویز احمدی

2.

عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو)

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 90-111
محمود حسن زاده؛ سید حمید خدادادحسینی؛ پرویز احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب