1.

Conceptualization of Wisdom based Principals

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 1-22
Mohamad Nourozian Amiri؛ Ali Khalkhali؛ Zohreh Shakibaei

2.

Phenomenology of the Iranian Invisible School as a New Field of Study in Discipline of Educational Management

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 218-200
محمدرضا کرباسچی؛ علی خلخالی؛ زهره شکیبایی

3.

Providing appropriate knowledge management model to improve the quality of learning Students "in the technical and vocational training units of the country (vocational schools)"

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 22-1
Mohammad Birami erdy؛ Haydar Torani؛ Ali Khalkhali؛ zohreh shakibaei؛ esmaeil kazempour


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب