1.

ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 125-148
خاطره پوراسدالهی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علی پور درویشی

2.

ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402
شبنم ملکیان؛ هرمز مهرانی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علی پور درویشی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب