1.

بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند

دوره 7، شماره 2، دی 1399، صفحه 24-47
بهزاد سنجری نادر؛ فتانه یاراحمدی؛ حسین بلوچی

2.

بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 51-70
بهزاد سنجری نادر؛ فتانه یاراحمدی؛ اردشیر حیدریان؛ پریسا فرجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب