1.

ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 245-276
ابوالفضل پاکاری؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی؛ مریم خلیلی

2.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 177-198
امین محمدی؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی؛ فرهاد حسین زاده لطفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب