1.

اثربخشی درمان‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانش‌آموزان نوجوان در دوره کوید-19

دوره 10، شماره 4، دی 1401، صفحه 81-58
وحید اسمعیلی؛ سعید آریاپوران؛ حسن امیری

2.

رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 79-59
سعید آریاپوران؛ هدایت الله اعتمادی زاده

3.

شیوع بی‌مدنی تحصیلی در دانشجویان: نقش سبک‌های مدیریت کلاس، خودمحق‌بینی و بلندپروازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 فروردین 1403
عبدالناصر جوان مجرد؛ سعید آریاپوران

4.

نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 21-1
سکینه نصیری؛ یداله قاسمی پور؛ سعید آریاپوران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب