1.

طراحی مدل ساختاری تفسیری شکل‌گیری رفتار خرید آنلاین اجباری و ناگهانی مصرف‌کننده

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 71-106
مهناز حاج علیان؛ معصومه حسین زاده شهری؛ ندا عبدالوند

2.

قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل)

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 132-159
نسرین ماه آورپور؛ معصومه حسین زاده شهری؛ ندا عبدالوند؛ محمد علی بابایی زکیلکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب