1.

شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 25-1
اکرم قبادی یگانه؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی؛ فرزاد امیری

2.

شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 131-155
نگار قلی پور؛ حسین عیدی؛ بهرام یوسفی

3.

نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 190-155
سمانه الماسی؛ کیوان زمانی دادانه؛ حسین عیدی؛ جرونیمو گارسیا فرناندز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب