1.

ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 133-116
حسین کردلو؛ حسین علی محمدی؛ مهرداد محرم زاده؛ نسرین عزیزیان کهن

2.

تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 19-38
عباس نقی زاده باقی؛ فاطمه عیسی زاده دابانلو؛ حسین کردلو؛ مهدی نقی زاده باقی

3.

تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 154-133
حسین پورسلطانی زرندی؛ حسین کردلو؛ احمد تاری وردی

4.

مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 98-68
حسین علی محمدی؛ حسین کردلو؛ جواد ادبی فیروز جاه؛ نرگس گرامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب