1.

آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 48-24
سیما نجف نژاد؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ رضا شجیع

2.

تأثیر انگیزه های ورزشی بر ادراک رفتار هواداران با نقش میانجی کیفیت رابطه در ورزشکاران کاراته استان البرز

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 89-107
منیژه کریمیان پور؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ الهه دماوندی جغال

3.

تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 154-133
حسین پورسلطانی زرندی؛ حسین کردلو؛ احمد تاری وردی

4.

فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 1-25
حسین پورسلطانی زرندی

5.

کاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 29-1
حسین پورسلطانی زرندی

6.

نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 13-29
مریم تعقل؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ رضا شجیع


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب