1.

ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 160-179
افشین محسن؛ داریوش جمشیدی؛ علیرضا روستا

2.

ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 75-91
احمد اخلاقی؛ احمد عسکری؛ عبدالله نعامی؛ علیرضا روستا

3.

الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 70-89
محمد یونسی؛ فریز طاهری کیا؛ علیرضا روستا؛ سیاوش احمدی چهره برق

4.

تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 130-144
رضا بیگ مرادی؛ علیرضا روستا؛ اسفندیار دشمن زیاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب