1.

بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانه‌های ارتباطی بر اساس ویژگی‌های دموگرافیک هواداران تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 61-91
احسان اسداللهی؛ رضا حیدری؛ ریحانه سالاری

2.

بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 53-74
رضا حیدری؛ کیانوش شجیع؛ سید مصطفی معاون افشاری؛ مهناز گل گلی

3.

تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد)

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 195-172
احمد نظری ترشیزی؛ مهدی طالب پور؛ رضا حیدری؛ فائزه سعدآبادی

4.

تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 52-22
سید مرتضی عظیم زاده؛ رضا حیدری؛ مسعود دارابی؛ کیانوش شجیع


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب