1.

‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 174-149
فرشته فیروزیان؛ حسن بحرالعلوم؛ حوریه دهقانپوری

2.

تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 109-86
انسیه عباسی؛ حسن بحرالعلوم؛ حوریه دهقانپوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب