1.

A Model Representation with Grounded Theory approach for Nature Schools Development in Iran

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 123-103
farzaneh soleimani؛ Nader Soleimani؛ akhtar Jamali؛ Reza Shabannejad Khas

2.

Designing a Model for Career Path Adaptability of Teachers: A Qualitative Study

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 160-184
Amirhasan Koohi؛ Nader Soleimani؛ Hamid Shafizadeh

3.

Designing a Model to Organizational Indifference for Secondary school teachers in Tehran

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 267-244
معصومه منصوری‌کیا؛ حمید شفیع‌زاده؛ نادر سلیمانی

4.

Design of process model for developing educational leader’s skills: a Qualitative Research

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 508-484
حامد رنجبر؛ نادر سلیمانی؛ حمید شفیع‌زاده

5.

Factors Affecting the Professional Development of School Managers at 1404 Horizons

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 241-210
Karam Isfahani؛ Nader Solimani؛ Haydar Torani؛ Parviz Sabahi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب