1.

شناسایی مؤلفه‌‌های تأثیرگذار مدیریت اضطراب در رفتار مصرف کننده در زمان تحریم اقتصادی ایران با رویکرد داده بنیاد

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 172-198
فائزه عباسی؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی لموکی؛ مصطفی رضایی راد

2.

شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 280-306
معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی؛ علی اصغری صارم

3.

مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو

دوره 9، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 23-43
زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمود محمدیان؛ مهدی کیایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب