1.

تجارب زیسته معلمان از آسیب‌ها و چالش‌های برنامة درسی کلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسی)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 153-135
رحمان بدری؛ فیروز محمودی؛ علی ایمانزاده؛ یوسف ادیب

2.

جایگاه سبکهای یادگیری در عناصر برنامه درسی پایه ی ششم ابتدایی: علوم تجربی و مطالعات اجتماعی

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 115-129
سیدبهاالدین کریمی؛ یوسف ادیب؛ فیروز محمودی؛ رحیم بدری گرگری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب