1.

Am Empowerment Model for Primary School principals of Khorramabad City

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 230-218
فرزانه کارگر؛ سعید فرح بخش؛ آزیتا ستار

2.

develop and validate the empowering model of managers in technical and vocational schools: A Mixed Method Study

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 197-174
اکرم درتاج؛ عباس عباس پور؛ علی دلاور؛ حسین عبدالهی

3.

Phenomenological Study of Financial Empowerment from the Point of View of School Managers

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 285-304
Roqayya. Fazel؛ Somayyeh Ebrahimi Koushk Mahdi؛ Mohammad Reza. Ahanchian

4.

Presenting a model of Empowering primary school managers

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 204-223
mohammad mohammadi؛ mahbobe sadat fadavi؛ hadi farhadi

5.

بررسی رابطه بین مؤلفه‌های توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش

دوره 2، شماره 2، تیر 1402، صفحه 75-49
مریم افراطی؛ مریم تقوایی یزدی

6.

بررسی علل شکل گیری و راهکار مقابله حاشیه نشینی شهر زابل با تاکید بر توانمندسازی

دوره 6، شماره 21، بهمن 1395، صفحه 17-28
خدارحم بزی؛ اکبر کیانی؛ عبدالغنی صفرزائی

7.

شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان

دوره 2، شماره 2، تیر 1402، صفحه 96-76
مرضیه قاسمی راد؛ عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ حسین عبداللهی؛ مرتضی طاهری

8.

فراهم آوری و ارزیابی اثربخشی دستنامۀ توانگر سازی مشاورین طلاق بر پایۀ آسیب شناسی مشاوره های طلاق در سازش درخواست‌کنندگان طلاق

دوره 10، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 237-270
الیاس بیگدلی؛ کیومرث فرحبخش؛ حسین سلیمی بجستانی؛ عبداله معتمدی شلمزاری؛ طاهره الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب