1.

Representation of factors, criteria and indicators of effective primary schools: a qualitative study

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 190-162
سارا پیرحیاتی؛ کیوان صالحی؛ ولی اله فرزاد؛ علی مقدم زاده؛ رضوان حکیم زاده

2.

Social responsibility a way to effectively schools

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 403-384
سید جمال بارخدا؛ سیده پرستو احمدحیدری

3.

The study of role of Teacher group organizational citizenship behavior on primary school effectiveness

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 109-121
Hossein Abbasian؛ Avishan Rajabi Firozabadi

4.

The study of the relationship between lifelong learning and school effectiveness in the teachers of smart schools In the district 5 of Tehran

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 23-39
Seyyedeh Maryam Hosseini Largani؛ Morteza Amani


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب