1.

A Phenomenographic Reflection on the Components of Curriculum leadership in Elementary Schools from viewpoint of School Principals

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 283-305
SHahrbanoo Hasani؛ Ali Hosseini Khah؛ Masoud Gramipour؛ Gholamreza Haji hossein nejad

2.

Design and Validation of the Conceptual Model of School Principals' Ethical Decision-making: A Case Study of Schools in the Lorestan Province

دوره 10، شماره 4، اردیبهشت 2023، صفحه 136-163
Zeynab Basiyous؛ Saeed Rajaeepour؛ Sayed Ali Siadat

3.

Exploration of Educational Leadership Components for Social Justice: A Phenomenological Study

دوره 10، شماره 4، اردیبهشت 2023، صفحه 1-17
Elham Kaviani

4.

Identifying Factors Affecting School Principals’ Organizational Intelligence Based on Grounded Theory

دوره 11، شماره 1، تیر 2023، صفحه 141-156
Fateme Azizi؛ Sayed Mosa Khadami؛ Amin Rahimikiya

5.

Identifying linchpin Components For School Principals: A Qualitative Study

دوره 11، شماره 1، تیر 2023، صفحه 75-108
Soheila Mokhtari؛ Hosssein Abasian؛ Hamidreza Arasteh؛ Hasanreza Zaynabadi

6.

Investigating the Role of Schools Principals’ Entrepreneurial Attitude on Their Job Performance

دوره 9، شماره 4، اسفند 2021، صفحه 80-92
Farnoosh Alami؛ Seyedmohammadali Hosseini؛ Rasoul Hosseini

7.

Linking Theory and Practice in Educational Management: Exploring School Principals' Interaction with University Professors

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 44-23
katayoon meidanipour؛ abbas abbaspour؛ ali khorsandi taskoh؛ Samad Borzooian

8.

Presentation of Authentic Leadership Model for High School Principals Case Study

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 332-357
ashrafosadat khorsandi؛ rasoul davoodi؛ naghi Kamali

9.

Presenting an Adequacy Based Model For Elementary School Principals

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 181-160
ساناز حاج‌حسنی؛ فردین باتمانی؛ سهیلا حسین‌پور

10.

Primary school principals' lived experiences of professional development and the factors affecting it

دوره 9، شماره 3، آذر 2021، صفحه 130-149
Esmat Elzami؛ Abbas Abbas pour؛ Ali Khorsandi Taskoh؛ Javad Pour Karimi؛ Hamid Rahimian

11.

Principal’s Educational leadership literacy in Education System: A Mixed-method Approach

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 539-498
Rahim Kamyab؛ Mahdi Mohammadi؛ Jafar Jahani؛ Ghasem Salimi؛ Maryam Shafiei

12.

Principals' Lived Experience of Curriculum Leadership in Secondary Schools

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 22-42
Zahra Sheikh Mohammadi؛ Ali Khalkhali

13.

Provide an educational management model for exeptional schools based on the lived experience

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 230-205
Zahra Ettehad؛ Javad Solimanpuor؛ Ali Khalkhali

14.

Representation of school principals' experiences of quality education policy

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 413-454
Somayeh Ghadermazi؛ Keyvan Bolandhematan

15.

School principals' perception of professional ethics and the extent of its observance in high schools in Birjand

دوره 9، شماره 3، آذر 2021، صفحه 31-57
Hakimeh Khosravi؛ Davood Ghorooneh؛ Mohammadreza Ahanchian

16.

Studying school principals' strategic thinking and constructing and validating scale for measuring it

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 161-138
امیر وشنی؛ فرانک موسوی؛ مریم اسلام پناه؛ محمد جواد کرم افروز

17.

Study of the relationship between organizational culture and organizational justice with principals’ occupational success

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 227-243
Bahareh Azizi nejad؛ Ahmad Galizadeh

18.

The Relationship between job Involvement with Organizational Learning and Organizational Innovation among Public School Principals

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 186-203
Mansoor Dehghan Manshadi

19.

واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران

دوره 11، شماره 2، تیر 1402، صفحه 193-171
ناهید فضلی؛ علی خلخالی؛ نادر نادری؛ جواد سلیمانپور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب